top of page

איך בוחרים חברה לאבטחת מידע וסייבר

Updated: Jul 18, 2023

בחירת חברה לאבטחת מידע וסייבר עבור עסק/ארגון היא תהליך חשוב המצריך בחינה והבנה של צרכי הארגון ושל סיכוני אבטחת המידע ספציפים אליו. להלן מדריך קצר המפרט את השלבים המומלצים לבחירת חברה לאבטחת מידע וסייבר:



cyberteam360

  1. ניתוח צרכים: התחל בניתוח צרכי האבטחה של הארגון. הניתוח יכלול מיפוי של תהליכים עסקיים. בחן את המשאבים העומדים לרשותך לביצוע הפעולות הרלוונטיות הנדרשות.

  2. חקירה פנימית: בחן את היכולות הקיימות של הארגון לאבטחת המידע ולניהול איומים חיצוניים. ניתוח הסיכונים הקיימים בארגון (תפעולים, תהליכים, טכנולוגים, דרישות רגולטוריות).

  3. סקר שוק: ערוך סקר שוק לאיתור חברות המתמחות באבטחת מידע וסייבר. קבל מידע על חברות אבטחה מובילות, קרא ביקורות והמלצות, העדף חברות שעומדות בתקני אבטחת מידע (ISO27001). בחן שירותים ויכולות ספציפיות בהתאם לצרכיך.

  4. בדיקת יכולות: בחן את סך היכולות של החברה, האם החברה נותנת לך מענה מלא או במספר תחומים בהקשר לאבטחת המידע, כאשר המטרה היא לקבל מענה במקום אחד (one stop shop) עבור כל דרישות אבטחת המידע. חשוב לבחור חברה שיש לה יכולות מגוונת במספר תחומים כגון: אבטחת רשתות, זיהוי ותגובה לאיומים, אבטחת אפליקציות ומערכות, ניהול זיהוי אבטחתי, אבטחת עננים, ומענה לארועי אבטחת מידע.

  5. רגולציה והתאמה: במידה וישנם צרכים רגולטורים ספציפים לארגון מומלץ לבחור חברה שמתמחה במתן מענה בהקשר זה. כגון התאמה לתקנות GDPR ו-תקנות הגנת הפרטיות.

  6. בחינת עלות: בדוק את המחירון של החברות המועמדות והשוואה בין המחירים לבין היכולות והשירותים שהן מציעות. זכור שאבטחת מידע וסייבר היא השקעה חשובה וחיונית ולכן לאו דווקא מה שזול בתחום הזה הוא באמת טוב ונותן מענה לארגון שלך.

  7. בחינת הצעת המחיר: קרא בקפידה את החוזה ווודא שכל הפרטים המשפטיים והטכניים מוגנים באופן הכי טוב.


לסיכום, על ידי ביצוע הפעולות במאמר זה תוכל לקבל החלטה מושכלת לגבי התקשרות עם חברת אבטחת מידע שתתאים באופן האופטימלי לחברה לצרכיה וליעדיה העסקים. יש לשים לב שכל ארגון יכול להיות שונה וצרכי האבטחה שלו עשויים להיות ייחודיים, לכן חשוב להתייעץ עם מומחים ולקחת בחשבון את המציאות היחודית של הארגון שלך.


אנחנו CyberTeam360 מובילים בגאווה את תחום אבטחת המידע והסייבר בארץ. היועצים שלנו ישמחו לתת לכם ולארגון מענה כולל לכל תחום אבטחת המידע והסייבר, אז איך ממשיכים מכאן, נשמח לתת לכם מענה לכל שאלה בתחום.



לפרטים נוספים אודות שירותי אבטחת מידע וסייבר של CyberTeam360

אבטחת מידע, אבטחת מידע וסייבר, חברה לאבטחת מידע, חברת אבטחת מידע

88 views0 comments

Comments


bottom of page